Makse-ja tarnetingimused

Kopas OÜ-le pangalinkide teenusepakujaks on Maksekeskus ja valuutaks on euro.

Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20% (v.a. juhul kui ostu sooritab välismaine ettevõte ning vormistab riigist välja viimise kohta vastava dokumendi).

 

 

E-poes saab maksta tellitud kauba eest e-poes väljatoodud pankade pangalinkide kaudu või arve põhiselt.

Pärast kaupade eest tasumist (pangaülekande tegemist) tuleb väljuda internetipanga lehelt vajutades nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Järgnevalt kuvatakse ekraanil tellimuse kinnitus. Ostukorvi lisatud, kuid tasumata jäetud kaup ei loe ostetuks. Sellist viisi tellimust ei võeta vastu ning see ei lähe edasi valmistamisele.

 

 

Kliendil on võimalus nõuda makstud raha tagasi, juhul kui: – Toode ei vasta tellimuse tingimustele – Tellimuse edastamisel oli kliendile saadetud vale toode. Sellisel juhul tuleb kliendil võtta Kopas OÜ’ga ühendust, kirjutades meili kopas.tehnika@gmail.com 14 (neljateistkümne) päeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist. Kaupa on võimalik tellida postiga või muul moodusel vastavalt kokkuleppele . Kaup tarnitakse kliendile vastavalt tema soovile kas Smartpost / DPD pakkeautomaati või ukseni.

 

 

Kliendil on võimalik e-posti teel kopas.tehnika@gmail.com kokkulepida ka eritransport (GargoBuss või muu kullerteenus) Transpordi kulud katab klient!

Kopas OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Teie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.”

Kopas e-poest ostetud kaupa EI TRANSPORDITA KULLERFIRMAGA OMNIVA - ÜKS KÕIK MILLISEL KUJUL !